Nauczyciel w „polu” szkolnym – w świetle teorii Pierre'a Bourdieu i nauczycielskich narracji

Małgorzata Zalewska-Bujak
Place edition: 
Katowice
Year edition: 
2017
ISBN: 
978-83-226-3111-9
Editor: 
Wydawnictwo UŚ
Issue: 
dostępny (wersja papierowa)
Page count: 
384
Dimensions: 
240 mm × 168 mm × 24 mm
Cover: 
broszurowa, skrzydełka, szyta, folia matowa, lakier wybiórczy
Product number: 
PN 3604
Others: 
bibliogr., tab., schem., indeks nazwisk, summ., res., Zhrnutie
Edition: 
1
Type of publication: 
e-book, monografia
Language: 
polski
35,70 zł

Description

On-line version

Monografia dostępna jest też w wersji elektronicznej:

Central and Eastern European Online Library: www.ceeol.com

 

Kup lub wypożycz na ibuk.pl całość lub część:

Nauczyciel w „polu” szkolnym – w świetle teorii Pierre'a Bourdieu i nauczycielskich narracji (całość)

Nauczyciel w „polu” szkolnym – w świetle teorii Pierre'a Bourdieu i nauczycielskich narracji - 01 Makrospołeczne konteksty umiejscowienia nauczyciela w polu szkolnym

Nauczyciel w „polu” szkolnym – w świetle teorii Pierre'a Bourdieu i nauczycielskich narracji - 02 Koncepcja strukturalizacji Pierrea Bourdieu jako teoretyczny szkielet badań własnych

Nauczyciel w „polu” szkolnym – w świetle teorii Pierre'a Bourdieu i nauczycielskich narracji - 03 Wybrane polskie aplikacje empiryczne teorii Pierrea Bourdieu...

Nauczyciel w „polu” szkolnym – w świetle teorii Pierre'a Bourdieu i nauczycielskich narracji - 04 Perspektywa metodologiczna badań nad nauczycielem w polu szkolnym

Nauczyciel w „polu” szkolnym – w świetle teorii Pierre'a Bourdieu i nauczycielskich narracji - 05 Habitus nauczycieli jako mechanizm postrzegania i tworzenia codziennych praktyk

Nauczyciel w „polu” szkolnym – w świetle teorii Pierre'a Bourdieu i nauczycielskich narracji - 06 Szkoła miejscem reprodukcji

Nauczyciel w „polu” szkolnym – w świetle teorii Pierre'a Bourdieu i nauczycielskich narracji - 07 Przemoc symboliczna w polu szkolnym

Nauczyciel w „polu” szkolnym – w świetle teorii Pierre'a Bourdieu i nauczycielskich narracji - 08 Nauczycielskie strategie utrzymania się w polu szkolnym; Zakończenie; Bibliografia