Autopromocja, autoprezentacja, wizerunek w mediach audiowizualnych. T. 4

red. Aleksandra Kalisz, red. Ewelina Tyc
Miejsce wydania: 
Katowice
Rok wydania: 
2018
ISBN: 
978-83-226-3388-5
Wydawca: 
Wydawnictwo UŚ
Nakład: 
dostępny (wersja papierowa)
Liczba stron: 
260
Wymiary: 
240 mm × 168 mm × 15 mm
Oprawa: 
broszurowa, skrzydełka, klejona, folia matowa, lakier wybiórczy
Numer pracy: 
PN 3790
Wydanie: 
1
Rodzaj publikacji: 
praca zbiorowa
Język: 
polski
25,20 zł

Opis

Wersja on-line

 

Publikacja jest także dostępna w wersji elektronicznej na portalach:

 

Central and Eastern European Online Library (możliwość zakupu całości oraz pojedynczych rozdziałów): www.ceeol.com

 

ebookpoint (możliwość zakupu całości): www.ebookpoint.pl

 

IBUK (możliwość zakupu lub wypożyczenia całości oraz pojedynczych rozdziałów): www.ibuk.pl