„Chowanna” 2017. T. 1 (48): Niebezpieczna humanistyka – wywrotny wymiar pedagogiki i edukacji

red. Krzysztof Maliszewski, red. Ewa Syrek
Miejsce wydania: 
Katowice
Rok wydania: 
2017
ISSN: 
0137-706X
Wydawca: 
Wydawnictwo UŚ
Nakład: 
wyczerpany (wersja papierowa)
Liczba stron: 
372
Wymiary: 
240 mm × 168 mm × 19 mm
Oprawa: 
broszurowa, klejona, folia matowa
Wydanie: 
1
Rodzaj publikacji: 
e-book, czasopismo
Język: 
polski
31,50 zł

Opis

Wersja on-line

Artykuły zawarte w publikacji dostępne są też w wersji elektronicznej:

Central and Eastern European Online Library: www.ceeol.com

 

Kup lub wypożycz na ibuk.pl całość lub część:

„Chowanna” 2017. T. 1 (48): Niebezpieczna humanistyka – wywrotny wymiar pedagogiki i edukacji (całość)

„Chowanna” 2017. T. 1 (48): Niebezpieczna humanistyka – wywrotny wymiar pedagogiki i edukacji - 01 Niebezpieczna humanistyka – wywrotny wymiar pedagogiki i edukacji. Wprowadzenie

„Chowanna” 2017. T. 1 (48): Niebezpieczna humanistyka – wywrotny wymiar pedagogiki i edukacji - 02 Jak uprawiać humanistykę? W stronę polityki wrażliwości

„Chowanna” 2017. T. 1 (48): Niebezpieczna humanistyka – wywrotny wymiar pedagogiki i edukacji - 03 Po co humanistyka? Edukacja w czasach kryzysu

„Chowanna” 2017. T. 1 (48): Niebezpieczna humanistyka – wywrotny wymiar pedagogiki i edukacji - 04 Polityczność, tożsamość i humanistyczna produkcja znaczeń

„Chowanna” 2017. T. 1 (48): Niebezpieczna humanistyka – wywrotny wymiar pedagogiki i edukacji - 05 Kształcenie i doświadczenie obcości. Inspiracje hermeneutyczne

„Chowanna” 2017. T. 1 (48): Niebezpieczna humanistyka – wywrotny wymiar pedagogiki i edukacji - 06 Humanistyka zaangażowana, humanistyka wyalienowana – potencjał polityczny uniwersytetu, humanistyki, nauk społecznych

„Chowanna” 2017. T. 1 (48): Niebezpieczna humanistyka – wywrotny wymiar pedagogiki i edukacji - 07 Przestrzeń bricolage'u interpretacyjnego w koincydencji sztuki i pedagogiki

„Chowanna” 2017. T. 1 (48): Niebezpieczna humanistyka – wywrotny wymiar pedagogiki i edukacji - 08 Zamysł humanistyczny – zmysł pedagogiczny. Potencjał twórczy naśladowania wzorów a zmysłowość pedagogiki humanistycznej

„Chowanna” 2017. T. 1 (48): Niebezpieczna humanistyka – wywrotny wymiar pedagogiki i edukacji - 09 Miękkość i zdziczenie – zwrot emocjonalny w nauce i kulturze

„Chowanna” 2017. T. 1 (48): Niebezpieczna humanistyka – wywrotny wymiar pedagogiki i edukacji - 10 Miłość w obliczu trudności – andragogiczno‑edukacyjne implikacje w biograficznych relacjach partnerskich

„Chowanna” 2017. T. 1 (48): Niebezpieczna humanistyka – wywrotny wymiar pedagogiki i edukacji - 11 Wywrotka humanistyki – narracja o (nie)bezpieczeństwie humanistyki i jej nieodzowności w pedagogice

„Chowanna” 2017. T. 1 (48): Niebezpieczna humanistyka – wywrotny wymiar pedagogiki i edukacji - 12 Humanistyka rdzeń pedagogiki...

„Chowanna” 2017. T. 1 (48): Niebezpieczna humanistyka – wywrotny wymiar pedagogiki i edukacji - 13 Żywiołowość niepokojącej nowoczesności a dylematy reprezentantów nauk społecznych

„Chowanna” 2017. T. 1 (48): Niebezpieczna humanistyka – wywrotny wymiar pedagogiki i edukacji - 14 Prawo do nauki osób z autyzmem w polskim szkolnictwie wyższym – założenia i doświadczenia praktyczne na przykładzie projektu NO‑AUTism

„Chowanna” 2017. T. 1 (48): Niebezpieczna humanistyka – wywrotny wymiar pedagogiki i edukacji - 15 Opinie absolwentów na temat programu studiów w zakresie pedagogiki zdrowia...

„Chowanna” 2017. T. 1 (48): Niebezpieczna humanistyka – wywrotny wymiar pedagogiki i edukacji - 16 Problematyka wypalenia zawodowego osób aktywnych zawodowo...

„Chowanna” 2017. T. 1 (48): Niebezpieczna humanistyka – wywrotny wymiar pedagogiki i edukacji - 17 Poziom stresu zawodowego wśród nauczycieli

„Chowanna” 2017. T. 1 (48): Niebezpieczna humanistyka – wywrotny wymiar pedagogiki i edukacji - 18 Rozwijanie kompetencji społecznych. Pomiędzy efektywnością a moralnością

„Chowanna” 2017. T. 1 (48): Niebezpieczna humanistyka – wywrotny wymiar pedagogiki i edukacji - 19 Bunt wobec braku i nadzieja na rewolucję. Idea rezydualności w projektowaniu nowej jakości rozwojowej specjalizacji w pedagogice istotnej egzystencjalnie...

„Chowanna” 2017. T. 1 (48): Niebezpieczna humanistyka – wywrotny wymiar pedagogiki i edukacji - 20 rec. Łukasz Michalski

„Chowanna” 2017. T. 1 (48): Niebezpieczna humanistyka – wywrotny wymiar pedagogiki i edukacji - 21 Sprawozdanie z konferencji, Joanna Michalak-Dawidziuk

„Chowanna” 2017. T. 1 (48): Niebezpieczna humanistyka – wywrotny wymiar pedagogiki i edukacji - 22 Sprawozdanie z konferencji, Izabella Kust