Kompetencje do prowadzenia edukacji kulturalnej

red. Barbara Głyda, red. Agnieszka Matusiak, red. Katarzyna Olbrycht
Miejsce wydania: 
Katowice
Rok wydania: 
2014
ISBN: 
978-83-8012-114-0
Wydawca: 
Wydawnictwo UŚ
Nakład: 
dostępny (wersja papierowa)
Liczba stron: 
496
Wymiary: 
240 mm × 168 mm × 32 mm
Oprawa: 
broszurowa, szyta, folia błyszcząca
Numer pracy: 
PN 3218
Inne: 
bibliogr., kolorowe fot., mapka, schem., tab., key words, summ.
Wydanie: 
1
Rodzaj publikacji: 
e-book, praca zbiorowa
Język: 
polski
52,50 zł

Opis

Wersja on-line

Kup lub wypożycz na ibuk.pl całość lub część:

Kompetencje do prowadzenia edukacji kulturalnej (całość)

01 Kompetencje do prowadzenia edukacji kulturalnej — wobec "kompetencji kluczowych"

02 Dylematy edukacji kulturalnej w czasach popkultury

03 Pomiędzy geografią a mediami. Upowszechnianie kultury na "prowincji"

04 Edukacja kulturalna jako element realizacji zasad strategicznego zarządzania kulturą i edukacją w Polsce

05 Kompetencje organizatorów i realizatorów edukacji kulturalnej w śląskich instytucjach kultury i instytucjach oświatowych — w świetle wyników badań

06 Refleksyjność w edukacji kulturalnej i tożsamości instytucji

07 Kompetencje współczesnego nauczyciela muzyki w młodszych klasach szkolnych — między wsparciem a hamowaniem rozwoju ucznia

08 Kształcenie i kompetencje menedżerów kultury

09 Animacja kultury jako nowy kierunek akademickiego kształcenia praktycznego

10 Pożądane kompetencje animatorów kultury w opinii przyszłych pracodawców

11 Typowe i specyficzne miejsca pracy absolwentów kierunku PPKO-ASK z cieszyńskiej Filii Uniwersytetu Śląskiego (na przestrzeni ostatnich dziesięcioleci)

12 Czy istnieje poradnictwo kulturalne?

13 Kompetencje krytyczno-artystyczne w edukacji kulturalnej — w kierunku etycznej krytyki artystycznej

14 Doświadczanie teatru — inspirujące działania artystyczno-edukacyjne na polskich scenach i pedagogika teatru

15 To, co nas uskrzydla. O działaniach animacyjnych w połączeniu z teatrem

16 Edukacja kulturalna jako kształcenie kompetencji obywatelskich. Z doświadczeń Teatru Polskiego w Bielsku-Białej

17 Metoda długofalowego warsztatu artystycznego edukacji artystycznej

18 Upowszechnianie sztuki współczesnej na prowincji. Uwagi o działalności Galerii Szara w Cieszynie

19 Intraaktywność w wieku późnej dorosłości. Doniosłość, problemy i potrzeba społeczno-edukacyjnego wspomagania

20 Edukacja (pop)kulturalna dorosłych — nauczyciel akademicki w służbie kultury popularnej

21 Kompetencje komunikacyjne animatorów kultury w świecie nowych mediów

22 Trudne pytania o radiofonię publiczną

23 Animatorzy w nowych przestrzeniach działalności kulturalnej

24 Doświadczenia i kompetencje liderów edukacji filmowej

25 Animatorzy pozalekcyjnej edukacji kulturalnej — pytania o kompetencje

26 Animatorzy edukacji muzealnej. W poszukiwaniu "jakościowych" innowacji dla dydaktyki akademickiej

27 Wychodzenie poza dostarczone warunki, czyli animator w zmieniających się okolicznościach

28 Specyfika rozwoju zawodowego nauczycieli plastyki — artystów z perspektywy badań autobiograficznych

29 Sukces pedagogiczny animatora kultury muzycznej w świetle badań biograficznych

30 Jakie kompetencje powinien mieć lider edukacji kulturalnej? Analiza własnej biografii z uwzględnieniem dochodzenia do kompetencji niezbędnych dla lidera...

31 Instruktorzy harcerstwa jako animatorzy kultury między tradycją a nowoczesnością: perspektywa biograficzna