„Chowanna” 2009 R. 52 (65), Tom jubileuszowy: Modalne aspekty treści kształcenia

red. Wojciech Kojs
Miejsce wydania: 
Katowice
Rok wydania: 
2009
ISSN: 
0137-706X
Wydawca: 
Wydawnictwo UŚ
Nakład: 
wyczerpany (wersja papierowa)
Liczba stron: 
332
Wymiary: 
240 mm × 168 mm × 18 mm
Oprawa: 
broszurowa, klejona, folia błyszcząca
Inne: 
bibliogr., abstracts, key words, schem., tab., ilustr.
Wydanie: 
1
Rodzaj publikacji: 
e-book, czasopismo
Język: 
polski
31,50 zł

Opis

Wersja on-line

Artykuły zawarte w publikacji dostępne są też w wersji elektronicznej:

Central and Eastern European Online Library: www.ceeol.com

 

Kup lub wypożycz na ibuk.pl całość lub część:

"Chowanna" 2009, R. 52 (65), Tom jubileuszowy: Modalne aspekty treści kształcenia (całość)

01 Chowanna – w dwusetną rocznicę urodzin Bronisława F. Trentowskiego

02 Modalne aspekty edukacji i pedagogiki

03 Logika modalna - analizy dla potrzeb dydaktyki

04 Modalność w dydaktyce – wybrane zagadnienia, problemy

05 Aspekty modalnościowe edukacji medialnej

06 Edukacja refleksyjna w świetle koncepcji inteligencji społecznej

07 W poszukiwaniu idei podmiotowości relacji edukacyjnych rodziny i szkoły

08 Różnojednia, czyli (po)nowoczesna koncepcja dydaktyki komplementarnej Bronisława F. Trentowskiego

09 Modele współpracy bibliotek szkolnych i pedagogicznych na rzecz edukacji ustawicznej nauczycieli bibliotekarzy

10 Edukacja wobec wyzwań gospodarki opartej na wiedzy

11 Paradygmat edukacji podmiotowej w kontekście analiz modalnościowych

12 Rola treści kształcenia w procesie nauczania

13 Style nauczania akademickiego w aspekcie treści kształcenia

14 Tekst w działaniu pedagogicznym

15 Treści kształcące w popkulturze

16 Nieco inne spojrzenie na treści kształcenia

17 Edukacyjne odniesienia modalnych aspektów porozumiewania się w rozmowie dziecka i dorosłego

18 Zmiana stopnia pewności podmiotu względem posiadanych i odbieranych w toku kształcenia informacji (wybrane aspekty analizy samorzutnych pytań i stwierdzeń uczniów klas młodszych)

19 O modalności (nauczycielskich) pytań i poleceń

20 Modalny wymiar zadań typu dlaczego w edukacji wczesnoszkolnej

21 Modalność wyjaśnień w kontekście procesu kształtowania postaw dzieci w wieku przedszkolnym

22 Modalność językowa (werbalna) i modalność rysunkowa dziecka a kształtowanie się znaku plastycznego w jego twórczości

23 Słowo i muzyka w Śpiewniku dla dzieci – wpajanie postaw i przekazywanie dziedzictwa narodowego najmłodszym u schyłku XIX stulecia

24 Konieczność, możliwości i powinności w grach dydaktycznych

25 Modalność znaku