Nauczyciel w „polu” szkolnym – w świetle teorii Pierre'a Bourdieu i nauczycielskich narracji

Małgorzata Zalewska-Bujak
Miejsce wydania: 
Katowice
Rok wydania: 
2017
ISBN: 
978-83-226-3111-9
Wydawca: 
Wydawnictwo UŚ
Nakład: 
dostępny (wersja papierowa)
Liczba stron: 
384
Wymiary: 
240 mm × 168 mm × 24 mm
Oprawa: 
broszurowa, skrzydełka, szyta, folia matowa, lakier wybiórczy
Numer pracy: 
PN 3604
Inne: 
bibliogr., tab., schem., indeks nazwisk, summ., res., Zhrnutie
Wydanie: 
1
Rodzaj publikacji: 
e-book, monografia
Język: 
polski
17,85 zł

Opis

Wersja on-line

Monografia dostępna jest też w wersji elektronicznej:

Central and Eastern European Online Library: www.ceeol.com

 

Kup lub wypożycz na ibuk.pl całość lub część:

Nauczyciel w „polu” szkolnym – w świetle teorii Pierre'a Bourdieu i nauczycielskich narracji (całość)

Nauczyciel w „polu” szkolnym – w świetle teorii Pierre'a Bourdieu i nauczycielskich narracji - 01 Makrospołeczne konteksty umiejscowienia nauczyciela w polu szkolnym

Nauczyciel w „polu” szkolnym – w świetle teorii Pierre'a Bourdieu i nauczycielskich narracji - 02 Koncepcja strukturalizacji Pierrea Bourdieu jako teoretyczny szkielet badań własnych

Nauczyciel w „polu” szkolnym – w świetle teorii Pierre'a Bourdieu i nauczycielskich narracji - 03 Wybrane polskie aplikacje empiryczne teorii Pierrea Bourdieu...

Nauczyciel w „polu” szkolnym – w świetle teorii Pierre'a Bourdieu i nauczycielskich narracji - 04 Perspektywa metodologiczna badań nad nauczycielem w polu szkolnym

Nauczyciel w „polu” szkolnym – w świetle teorii Pierre'a Bourdieu i nauczycielskich narracji - 05 Habitus nauczycieli jako mechanizm postrzegania i tworzenia codziennych praktyk

Nauczyciel w „polu” szkolnym – w świetle teorii Pierre'a Bourdieu i nauczycielskich narracji - 06 Szkoła miejscem reprodukcji

Nauczyciel w „polu” szkolnym – w świetle teorii Pierre'a Bourdieu i nauczycielskich narracji - 07 Przemoc symboliczna w polu szkolnym

Nauczyciel w „polu” szkolnym – w świetle teorii Pierre'a Bourdieu i nauczycielskich narracji - 08 Nauczycielskie strategie utrzymania się w polu szkolnym; Zakończenie; Bibliografia