Ogólne warunki sprzedaży
Informacje ogólne
Sprzedającym jest:
Uniwersytet Śląski
ul. Bankowa 12
40-007 Katowice
Sprzedaż prowadzona jest za pośrednictwem Wydawnictwa Uniwersytetu Śląskiego wchodzącego w skład Uniwersytetu Śląskiego.
Ceny
Podane na stronach internetowej księgarni Wydawnictwa Uniwersytetu Śląskiego ceny publikacji zawierają należny podatek VAT oraz wyrażone są w polskiej walucie (polski złoty – PLN).
Faktury
Do każdego zamówienia dołączamy fakturę VAT. Umieszczane są na niej dane w takiej formie, w jakiej Państwo wpisali je w formularz w miejscu: Dane do płatności.
Jeśli dane na fakturze VAT mają być takie same jak dane do wysyłki zamówienia, to podczas składania zamówienia po wypełnieniu Informacji o wysyłce prosimy o zaznaczenie opcji:
Skróci to czas wypełniania danych niezbędnych do zrealizowania zamówienia.
Faktura wystawiana jest przez nas dopiero w momencie realizowania zamówienia.
Stan realizacji zamówienia
Po zalogowaniu się na naszej stronie można sprawdzić stan realizacji zamówienia. Wystarczy wejść do Moje konto, a potem wybrać Historia zamówień lub zakładkę Zamówienia.
Zwroty
Wydawnictwo Uniwersytetu Śląskiego nie przyjmuje zwrotów.
Prosimy o przemyślane zakupy.
Reklamacje
Wadliwe egzemplarze
W przypadku, gdy do Państwa dotrze wadliwy egzemplarz książki, z defektem technicznym, prosimy o zgłoszenie reklamacji oraz odesłanie go do nas. Zostanie niezwłocznie wymieniony na egzemplarz wolny od wad.
Przesyłka niezgodna z zamówieniem
W przypadku, gdy do Państwa dotrze przesyłka niezgodna z zamówieniem, np. po otrzymaniu przesyłki okaże się, że brakuje jakiejś pozycji, prosimy o niezwłoczny kontakt z pracownikiem księgarni, obsługującym zamówienie. Aktualne dane kontaktowe znajdują się tutaj. Jeśli po sprawdzeniu, okaże się, że w Państwa paczce brakowało zgłaszanej pozycji, zostanie ona do Państwa dosłana w możliwie jak najszybszym terminie.
Skargi, zażalenia, uwagi
Szanowny Kliencie, chcemy, byś był w pełni zadowolony z zakupów w naszej księgarni, dlatego prosimy o wszelkie uwagi dotyczące jej funkcjonowania, sugestie zmian lub pochwały, ale również o wszelkie skargi i zażalenia na sposób i czas realizacji zamówień. Prosimy o kierowanie ich bezpośrednio na adres dyrektor.wydawnictwo@us.edu.pl. Taka forma pozwoli nam podjąć dalsze skuteczne działania. Z góry dziękujemy!