Przejdź do treści
Zaloguj
English version
Formularz wyszukiwania
Szukaj
Strona główna
Księgarnia
Czasopisma
Dla autora
Dla klienta
O wydawnictwie
Jesteś tutaj
Strona główna
»
Księgarnia
»
Publikacje
»
Nauki humanistyczne
Księgarnia
Publikacje
Czasopisma
Wydawnictwa ciągłe
Nauki humanistyczne
Bibliotekoznawstwo
Dydaktyka
Edytorstwo
Filologia klasyczna
Językoznawstwo Neofilologiczne
Językoznawstwo Polonistyczne
Językoznawstwo Słowiańskie
Komparatystyka literacka i kulturowa
Kultura, sztuka, muzyka
Kultura i język polski dla cudzoziemców
Nauka o informacji
O literaturze obcej
O literaturze polskiej
O literaturze słowiańskiej
Pedagogika
Radio, telewizja, film
Zarządzanie i technologie informacyjne
Nauki społeczne
Inne
Nauki przyrodnicze
Nauki ścisłe
Nowości
Zapowiedzi
Promocje
Katalogi wydawnicze
E-books
Wyczerpane
Wyszukiwanie zaawansowane
Koszyk na zakupy
W Twoim koszyku nie ma żadnych produktów.
0
Produktów
Razem:
0,00 zł
L'utilité de l'activité de penser analytique et synthétique dans l'enseignement / apprentissage des langues étrangeres a l'exemple de la langue française
Małgorzata Twardoń
Miejsce wydania:
Katowice
Rok wydania:
2003
ISBN:
83-226-1220-6
Nakład:
wyczerpany (wersja papierowa)
Liczba stron:
148
Wymiary:
170 mm × 240 mm
Typ oprawy:
oprawa broszurowa foliowana
Inne:
bibliogr., tab., wykr., wzory
Rodzaj publikacji:
monografia
Język:
francuski
1,00 zł
Tweet
Udostępnij
Opis
Inne
Francja
Podobne
Nomina Agentis in the language of Shakespearean dr
L’impact des nouvelles technologies sur les pratiq
Podstawowe wiadomości z gramatyki polskiej i franc
Studia hebraica. Księga pamiątkowa. Seminarium Wie
Challenges of Foreign Language Instruction in the