Klient indywidualny

Klientów indywidualnych zapraszamy do dokonywania zakupów za pośrednictwem naszej księgarni internetowej lub tradycyjnej księgarni w budynku Rektoratu UŚ. Dołożyliśmy wszelkich starań, aby proces ten był jak najkrótszy i najprostszy. Szczegółowe informacje pomagające w przejściu tego procesu opisujemy w Warunkach zakupów, tutaj ograniczając się do najważniejszych informacji związanych z płatnościami, czasem realizacji oraz wysyłką.

Sposoby płatności

Niestety Wydawnictwo UŚ nie wysyła książek za zaliczeniem pocztowym. Osoby zainteresowane zakupem książek w ten sposób prosimy o kontakt z księgarniami, które współpracują z Wydawnictwem UŚ. Dane kontaktowe podajemy w sieci sprzedaży.

Aby dokonać zakupu, należy dokonać przedpłaty wyliczonej przez system księgarni internetowej kwoty za pomocą karty kredytowej bądź za pomocą PayU – obydwie formy przedpłaty są dostępne w momencie składania zamówienia w formularzu zamówienia. Informujemy, że czas oczekiwania na wpłatę wynosi 14 dni kalendarzowych. Po upływie tego okresu zamówienie zostanie anulowane.

Koszty wysyłki

Do faktur doliczane są koszty przesyłki obliczone wg cennikaPoczty Polskiej i aktualnej stawki VAT obowiązującej na tę usługę. Wyliczane są automatycznie przez system w zależności od wagi i wymiarów przesyłki oraz wybranej przez Państwa formy wysyłki w formularzu zamówienia.

Zamówienia

Zamówienia można składać przez stronę naszej księgarni internetowej.

Czas realizacji

W przypadku klientów indywidualnych korzystających z księgarni internetowej wysyłki realizujemy do 6 dni roboczych, licząc od daty potwierdzenia wpłynięcia do nas kwoty zgodnej z zamówieniem (najczęściej docierają do nas od ręki, w przypadku jakiś niespodziewanych okoliczności – do 24 h), a kończąc na dniu nadania przesyłki pocztowej. Wydawnictwo UŚ nie ponosi odpowiedzialności za termin dostarczenia przesyłki przez Pocztę Polską. Czas dostawy zależy wyłącznie od Poczty Polskiej i wynosi zwykle około 5 dni roboczych w przypadku przesyłki ekonomicznej oraz 2 dni roboczych w przypadku przesyłki priorytetowej.

Zgodnie z Regulaminem świadczenia powszechnych usług pocztowych Poczty Polskiej z 21.09.2005 r. § 34 ust. 2 Zgłoszenie reklamacji może nastąpić nie wcześniej niż po upływie 14 dni od dnia nadania przesyłki.

Pytania i wątpliwości

W przypadku jakichkolwiek pytań i wątpliwości prosimy o kontakt w godzinach 11:00-15:00, tel. (32) 359 16 03 (mgr Karina Borecka) lub e-mail: zamowienia.wydawnictwo@us.edu.pl.