Autopromocja, autoprezentacja, wizerunek w komunikowaniu masowym. Błąd, kryzys, skandal. T. 5

red. Ewa Biłas-Pleszak, red. Aleksandra Kalisz, red. Ewelina Tyc
Miejsce wydania: 
Katowice
Rok wydania: 
2019
ISBN: 
978‑83‑226‑3668‑8
Wydawca: 
Wydawnictwo UŚ
Nakład: 
dostępny (wersja papierowa)
Liczba stron: 
220
Wymiary: 
240 mm × 168 mm × 14 mm
Oprawa: 
broszurowa, skrzydełka, klejona
Numer pracy: 
PN 3859
Wydanie: 
1
Rodzaj publikacji: 
praca zbiorowa
Język: 
polski
34,90 zł

Opis

Wersja on-line

 

Publikacja jest także dostępna w wersji elektronicznej na portalach:

 

Central and Eastern European Online Library (możliwość zakupu całości oraz pojedynczych rozdziałów): www.ceeol.com

 

ebookpoint (możliwość zakupu całości): www.ebookpoint.pl

 

IBUK (możliwość zakupu lub wypożyczenia całości oraz pojedynczych rozdziałów): www.ibuk.pl