„Logopedia Silesiana” 2018. T. 7

red. Olga Przybyla
Miejsce wydania: 
Katowice
Rok wydania: 
2018
ISSN: 
2391-4297
Wydawca: 
Wydawnictwo UŚ
Liczba stron: 
288
Wydanie: 
1
Rodzaj publikacji: 
e-czasopismo
Język: 
angielski, polski
0,00 zł

Opis

Wersja on-line

Egzemplarz bezpłatny (PDF)

 

Wprowadzenie (Olga Przybyla) (PDF)

 

Kateřina Vitásková, Jana Mironova Tabachová: The Evaluation of Sensory Integration and Partial Pragmatic Communication Abilities in Children with Autism Spectrum Disorders with the Application of a New Evaluation Material. Speech-language Therapy Approach (PDF)

 

Agnieszka Sulkowska, Stanisław Milewski, Katarzyna Kaczorowska-Bray: Komunikacja lekarz – pacjent w opinii pacjentów (PDF)

 

Urszula Ciszewska-Psujek: Zaburzenia językowe w przebiegu choroby alkoholowej. Obraz i dynamika (PDF)

 

Ewa Binkuńska: Analiza ilościowa grup spółgłoskowych w logopedycznych narzędziach do badania zaburzeń artykulacji (PDF)

 

Jolanta Panasiuk: Padaczka w diagnozie i terapii logopedycznej. Studium przypadku (PDF)

 

Mieczysław Chęciek, Sylwia Kozłowska: Zastosowanie technik poznawczo-behawioralnych w leczeniu stanów logofobii. Studium przypadku (PDF)

 

Anna Guzy: Trening relaksacyjny w pracy z pacjentem z afazją. Studium przypadku (PDF)

 

Anna Czyż, Anna Michalczyk: Późna diagnoza niedosłuchu a jakość komunikacji i rozwoju psychospołecznego dziecka w wieku przedszkolnym. Studium przypadku (PDF)

 

Kamila Bigos: Rozwój sprawności sensorycznych w normie i zaburzeniu. Analiza porównawcza (PDF)

 

Anna Gagat-Matuła, Natalia Malik: Dysfunkcje komunikacyjne u dziecka z zaburzeniami ze spektrum autyzmu. Studium przypadku (PDF)

 

Aneta Syta: Rozwój mowy i komunikacji dziecka z zaburzeniami ze spektrum autyzmu. Studium przypadku (PDF)

 

Małgorzata Waryszak: Gry planszowe jako element wspomagania terapeutycznego osoby z mózgowym porażeniem dziecięcym (PDF)

 

Jolanta Panasiuk: Recenzja: Alina Maciejewska: Analogia w języku i umyśle. Teoria „grup proporcjonalnych relacji” w badaniach nad kompetencją językową uczniów i studentów. Siedlce, Wydawnictwo Uniwersytetu Przyrodniczo-Humanistycznego w Siedlcach 2015, 364 stron (PDF)