Autopromocja, autoprezentacja, wizerunek w mediach masowych. T. 3

ed. Aleksandra Kalisz, ed. Ewelina Tyc
Place edition: 
Katowice
Year edition: 
2017
ISBN: 
978-83-226-3143-0
Editor: 
Wydawnictwo UŚ
Issue: 
wyczerpany (wersja papierowa)
Page count: 
220
Dimensions: 
240 mm × 168 mm × 12 mm
Cover: 
broszurowa, skrzydełka, klejona, folia matowa, lakier wybiórczy
Product number: 
PN 3663
Others: 
bibliogr., tab., fot., rys., summ.
Edition: 
1
Type of publication: 
e-book, praca zbiorowa
Language: 
polski
23,10 zł

Description

On-line version

Artykuły zawarte w publikacji dostępne są też w wersji elektronicznej:

Central and Eastern European Online Library: www.ceeol.com

 

Kup lub wypożycz na ibuk.pl całość lub część:

Autopromocja, autoprezentacja, wizerunek w mediach masowych. T. 3 (całość)

Autopromocja, autoprezentacja, wizerunek w mediach masowych. T. 3 - 01 Powstawanie autowizerunku w kontekście biografii medialnej i rozwoju technologii

Autopromocja, autoprezentacja, wizerunek w mediach masowych. T. 3 - 02 Narracje wojenne i obrazy konfliktów kulturowo-politycznych...

Autopromocja, autoprezentacja, wizerunek w mediach masowych. T. 3 - 03 Konstruktywny charakter image’u osobowości

Autopromocja, autoprezentacja, wizerunek w mediach masowych. T. 3 - 04 Autoprezentacja a obraz samego siebie — socjalizacyjne uwarunkowania wizerunku

Autopromocja, autoprezentacja, wizerunek w mediach masowych. T. 3 - 05 Różne oblicza księdza Charamsy. Oddźwięk medialny po coming oucie duchownego

Autopromocja, autoprezentacja, wizerunek w mediach masowych. T. 3 - 06 Strategie autoprezentacyjne stosowane przez Joachima Lelewela w jego pismach naukowych

Autopromocja, autoprezentacja, wizerunek w mediach masowych. T. 3 - 07 Twórca pomiędzy paradygmatem romantycznym a nowymi mediami. Przykład Charlotte Roche i Michała Witkowskiego

Autopromocja, autoprezentacja, wizerunek w mediach masowych. T. 3 - 08 Wizerunek Marka Edelmana, Jerzego Urbana i Daniela Passenta w mediach publicznych

Autopromocja, autoprezentacja, wizerunek w mediach masowych. T. 3 - 09 Bezludna wyspa Niny Terentiew jako przykład kreacji wizerunku opartej na stereotypie płci

Autopromocja, autoprezentacja, wizerunek w mediach masowych. T. 3 - 10 Agresywna autoprezentacja —medialny wizerunek Magdaleny Gessler i Wojciecha Modesta Amaro

Autopromocja, autoprezentacja, wizerunek w mediach masowych. T. 3 - 11 Homo erectus — o sposobie kreowania wizerunku w serialu paradokumentalnym

Autopromocja, autoprezentacja, wizerunek w mediach masowych. T. 3 - 12 Medialne kreacje doradców przypadek dyskursu kulinarnego

Autopromocja, autoprezentacja, wizerunek w mediach masowych. T. 3 - 13 Współczesny Golem polityki. Kreacja wizerunku w mediach masowych na przykładzie filmu Jak to się robi

Autopromocja, autoprezentacja, wizerunek w mediach masowych. T. 3 - 14 Autopromocja zawodowa w Internecie na przykładzie logopedów

Autopromocja, autoprezentacja, wizerunek w mediach masowych. T. 3 - 15 Igerkreacja - psychologiczny obraz użytkowników Instagrama

Autopromocja, autoprezentacja, wizerunek w mediach masowych. T. 3 - 16 Postindustrialna religijność Polaków A.D. 2016

Autopromocja, autoprezentacja, wizerunek w mediach masowych. T. 3 - 17 Autoprezentacja w dawnych ogłoszeniach matrymonialnych —analiza wybranych przykładów