Transdyscyplinarność badań nad komunikacją medialną. T. 1: Stan wiedzy i postulaty badawcze

ed. Małgorzata Kita, ed. Magdalena Ślawska
Place edition: 
Katowice
Year edition: 
2012
ISBN: 
978-83-226-2067-0
Editor: 
Wydawnictwo UŚ
Issue: 
wyczerpany (wersja papierowa)
Page count: 
328
Dimensions: 
240 mm × 168 mm × 21 mm
Cover: 
broszurowa, skrzydełka, szyta, folia matowa, lakier wybiórczy
Product number: 
PN 2964
Others: 
bibliogr., noty o autorach, tab., wykr., summ., Zsfg.
Edition: 
1
Type of publication: 
e-book, praca zbiorowa, wielotomowe
Language: 
polski
29,40 zł

Description

On-line version

Kup lub wypożycz na ibuk.pl całość lub część:

Transdyscyplinarność badań nad komunikacją medialną. T. 1: Stan wiedzy i postulaty badawcze (całość)

01 "Razem". Konsiliencja, interdyscyplinarność, transdyscyplinarność

02 Teorie mediów w nauce o komunikowaniu

03 Medioznawstwo jako przedmiot badań w zakresie nauk o polityce

04 Współczesne oblicze niemieckiej nauki o komunikowaniu

05 Muzeum: charakterystyka i ewolucja medium na tle procesów konwergencji

06 Przestrzeń wirtualna w procesie komunikacji młodzieży — ujęcie socjopedagogiczne

07 Język w mediach, media w języku

08 Czy istnieje medialna odmiana językowa?

09 Globalizacja kulturowa a język w mediach

10 O potrzebie perspektywy multimedialnej w badaniach stylistycznych

11 Hipertekst w perspektywie lingwistycznej, komunikacyjnej i kulturowej

12 Komunikacja medialna w perspektywie historycznojęzykowej. Wybór problemów

13 Słownictwo potoczne w mediach

14 Po co komu negacja? Ideologiczne aspekty negacji w wiadomościach telewizyjnych

15 Przemiany współczesnej polszczyzny w mediach elektronicznych: internacjonalizacja znaczeń polskich wyrazów (na przykładzie tekstów zaczerpniętych...)

16 Co można zrobić z polityka? Co można zrobić z politykiem? Kilka uwag socjologa o wizerunku medialnym (i nie tylko medialnym)

17 Badania strategii autoprezentacyjnych we współczesnym polskim reportażu podróżniczym (na przykładzie Wojciecha Cejrowskiego)

18 Pisarz w świecie mediów (o medialnym wizerunku Ryszarda Kapuścińskiego po publikacji biografii Artura Domosławskiego)

19 Strategie tworzenia wizerunku własnego w dyskursie politycznym

20 Pomiędzy autoprezentacją a autokreacją — sposoby (za)istnienia w sieci