Autopromocja, autoprezentacja, wizerunek w mediach audiowizualnych. T. 4

ed. Aleksandra Kalisz, ed. Ewelina Tyc
Place edition: 
Katowice
Year edition: 
2018
ISBN: 
978-83-226-3388-5
Editor: 
Wydawnictwo UŚ
Issue: 
dostępny (wersja papierowa)
Page count: 
260
Dimensions: 
240 mm × 168 mm × 15 mm
Cover: 
broszurowa, skrzydełka, klejona, folia matowa, lakier wybiórczy
Product number: 
PN 3790
Edition: 
1
Type of publication: 
praca zbiorowa
Language: 
polski
25,20 zł

Description

On-line version

 

Publikacja jest także dostępna w wersji elektronicznej na portalach:

 

Central and Eastern European Online Library (możliwość zakupu całości oraz pojedynczych rozdziałów): www.ceeol.com

 

ebookpoint (możliwość zakupu całości): www.ebookpoint.pl

 

IBUK (możliwość zakupu lub wypożyczenia całości oraz pojedynczych rozdziałów): www.ibuk.pl